Monitoring
Bij deze dienst (Remote Management & Monitoring) ligt de focus op proactief onderhoud. Behind Bytes beheert de systemen nauwlettend en voorkomt zo pannes. Wij gaan met behulp van Patch Management op gecontroleerde wijze systemen voorzien van de juiste patches en zo de beveiliging verhogen.
Door onze jarenlange ervaring weten wij onze best practices krachtig in te zetten. Als bedrijf kan je een probleem melden via ons ticketing systeem of via het speciale service nummer. Ook is het mogelijk om als eindklant via ons systeem je toestel op kantoor over te nemen en zo aan thuiswerk te doen. Wij garanderen een snelle respons en vlotte overname van het scherm om verdere problemen te voorkomen.
Dit product is de hoeksteen waar onze dienstverlening rond gebouwd is!
“Als bedrijf kan je een probleem melden via ons ticketing systeem of via het speciale service nummer. Ook is het mogelijk om als eindklant via ons systeem je toestel op kantoor over te nemen en zo aan thuiswerk te doen. Wij garanderen een snelle respons en vlotte overname van het scherm om verdere problemen te voorkomen.”